Ekologia na pokaz

W drugiej połowie minionego stulecia ludzkość zaczęła coraz odważniej mówić o problemach ekologicznych. Wcześniej temat ten był zdecydowanie niszowy, a obecnie można nawet powiedzieć, że ekologia jest modna.
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Dostrzegają to zarówno politycy, jak i przedsiębiorcy, którzy pod hasłami ochrony środowiska często starają się dbać o własne interesy. W reklamach wielu produktów, od żywności począwszy, a na samochodach skończywszy, często poruszany jest temat ekologii.
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Wystarczy tylko wspomnieć, że dany produkt „został wytworzony z myślą o ochronie środowiska naturalnego”, żeby zainteresować nim szersze grono odbiorców. Jeśli jakąś firmę oskarża się o zanieczyszczanie środowiska, nawet jeśli nie jest to prawda, to jej właściciele zmuszeni są wydawać ogromne pieniądze po to, żeby zarzuty te poszły w niepamięć.
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Politycy, którzy chcą tanim kosztem uzyskać poparcie społeczne, również odwołują się do haseł proekologicznych. Niestety, ludzie często dają się nabierać zarówno politykom, jak i przedsiębiorstwom, którzy ekologią w ogóle nie są zainteresowani, chociaż starają się nas o tym przekonać.



